2014 - TILLBAKABLICK

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag gjorde säkerligen mer saker som jag aldrig gjort tidigare men det som mest sticker ut är att jag lärde mig åka skidor. Träffade en hel del nya människor, fann en ny bästis. Åkte på summerburst. Hoppade av skolan.

Hur har ditt 2014 varit?
I det stora hela har det varit ett bra år med mycket nya intryck och människor. Är väldigt nöjd med 2014

Bästa köpet?
Resan till Rom tar nog priset. Åkte tillsammans med min pojkvän, Fredrik och Frida för att uppleva Rom, se fotboll och hade en fantastisk dag med fotbollsturnering tillsammans med andra fotbollsälskare. 

Vad spenderade du mest pengar på?
   
Mat och mitt (hatade) busskort. Hata pendla!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Calvin Harris - Summer
The cainsmokers - #Selfie
Clean Bandit - Rahter be

Vem har du umgåtts mest med?

Förutom Fredrik så är det nog Lina och Sofije.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Ja! 

Vart reste du under 2014?

 Rom, Danmark, Stockholm, Norge, Dalarna och Grekland (Kreta)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget större då jag fyllde 20 på en vardag. Åt på Basilika tillsammans med familjen och min pojkvän.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Absolut, jag skulle ha lyssnat på mig själv tidigare i år när jag kände att skolan kvävde mig och det var inte alls det jag ville. Grät många onödiga tårar innan jag förstod.

De bästa nya människorna du träffade?
Ojdå, träffade så många fina människor! Men priset går nog till tjejerna på jobbet men tre av de har stuckit ut mest. Lina är så himla go och glad. Vi båda två är så påhittiga och lika varandra.
Hanna, världens bästa chef. Finns inget som klår henne! Vickan som har sina små skämt på gång, alltid glad och får en på bättre humör.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Do more of what makes you happy. Jävligt tråkigt men sant. Jag måste börja lyssna mer på mig och själv och göra det som jag mår bra utav.
ALLMÄNT | |
#1 - - Hanna Suleika:

Men åh! Gulle dig! :)

Upp