HÄR I MITT VINTERLAND

Åhoj allihopa, nu är jag tillbaka i min säng framför datorskärmen och semestern är slut!
Har inte hunnit slänga ihop något/några inlägg i veckan dels för att internetet i stugan, som vi bodde hos, var slut och jag har helt enkelt inte hunnit. Det har varit roliga och intensiva dagar med bastu, bubbelpool, skidor och fest.
 
Har så många fina bilder och grejer att berätta om resan men just nu håller jag på att packa upp väskan och sortera tvätt, har inte ens hunnit det för att jag har jobbat idag. Back to reality direkt!
 
Bjussar på en riktig vinterbild med snö från bilrutan på väg upp till Kläppen!
P.S. Är en riktig klant. Pojkvännen la ner mitt bankkort i hans plånbok och sitter just nu nere i Italien och mumsar i sig en riktig italiensk pizza.. Resulterar med att jag får leva som en fattiglapp i några dagar.
 
ALLMÄNT | |
Upp